آنچه باید درباره پیست اسکی دبی و چرا بدانید

 

در واقع این ساحل علاوه بر زیبایی و پاکیزگی به دلیل وجود دو هتل بزرگ برج العرب و جمیرا بیچ، به شهرت بیشتری دست یافت. شهرت این ساحل به دلیل غروب های زیبا و تماشای برج العرب در هنگام غروب است. می توانید انواع غذاهای دریایی ، هندی ، مراکشی ، لبنانی و انواع فست فودها را نوش جان کنید .اگر به غذاهای سریع و حاضری علاقه دارید به مکان هایی که (Shawarma) نام دارند بروید و از خوردن گوشت گوسفند یا مرغ کبابی که در نان پیتا چیده شده است ، لذت ببرید . ساحلی که شنهای طلائی رنگ آن در کنار آبی دریا منظرهای دیدنی را به وجود آورده است و نخلها و چمنهای سبز رنگ روئیده در اطراف زیبایی آن را چند برابر میکند. حتی می توانید چادرهای ساحلی کوچولو با تهویه مطبوع با باربیکیو اجاره کنید و یک روز خود را در آن بسازید. امکانات پارک ساحلی الممزار شامل دوش، حمام، و رختکن همراه با تخت آفتابگیر و چتر اجاره ای است. در ساحل کایت دبی می توانید تخت آفتاب، چتر و حوله کرایه کنید و روز را روی شن های سفید با منظره برج العرب بگذرانید. در آن انواع امکانات رفاهی مانند دوش، اجاق هایی برای پخت کباب، صندلی و چتر های آفتاب گیر وجود دارد؛ شنا در این ساحل آزاد است و می توانید با خیال راحت و در امنیت کامل شنا کنید همچنین روزهای دوشنبه و چهارشنبه را برای بانوان با حجاب در نظر گرفته اند. ارتفاع بنای این موزه به بیش از هفتاد متر میرسد و ساخت آن نه سال طول کشیده است.

دبی مال در سال 2008 با بیش از 1200 واحد تجاری افتتاح شد. به منظور بازدید از این ماکت کافی است به آتریوم بزرگ دبی مال در طبقه همکف مراجعه کنید. شما عزیزان برای آشنایی با پارک آبی آتلانتیس در امارات می توانید به مقاله ای با همین عنوان که توسط مجموعه سفیران سفر تهیه شده مراجعه کنید. مناطق مجاور به ساحل شامل جمیرا (۱، ۲، و ۳)، ام سقیم (۱، ۲، ۳) و الصفوح می باشند، که این زنجیره کامل همسایگی و مناطق انتهای جنوبی کراما به سمت پایانه ی جزیره نخل جمیرا در روستای دانش گاهی اوقات به منطقه ی جاده ساحلی جمیرا اطلاق می شوند. جمیرا یه منطقه ساحلی مسکونی در دبی می باشد که به 3 قسمت کوچکتر یعنی جمیرا ۱، جمیرا ۲ و جمیرا ۳ تقسیم شدهاست. ساحلی 24 ساعته که از سال 2016 افتتاح شده و با مبلمان سفید تزیین شده است؛ از امکانات آن می توان به زمین تنیس و استخر های لوکس اشاره کرد. جالب است که شما هم بدانید بیشتر سواحل دبی به هتل های ساحلی تعلق دارند، ولی سواحلی هم وجود دارند که همه مردم می توانند از آن ها استفاده کنند. امکان ورود به طبقه ششم وجود ندارد؛ هرچند طبقه هفتم برای مراسم مختلف استفاده میشود.ساختمان موزه آینده یک شگفتی معماری و مهندسی است که با تلفیق فناوریهای پیشرفته و هنرهای سنتی ساخته شده است و هیچ ستونی در داخل آن وجود ندارد. اگر وسوسه شدهاید که بزرگترین چرخ و فلک دنیا را ببینید و در کنار آن از سایر امکانات جزیره بلوواترز استفاده کنید، کافی است خودتان را به عروس امارات یعنی دبی برسانید.

سالانه تعداد زیادی از توریستها و گردشگران به سمت این شهر سفر میکنند تا از فضای تفریحی و جذاب دبی استفاده کنند. من برای اینکه هم جواب سوال شما داده بشه هم مشکل دوستانی که در تعیین جای سفارت نسبت به ایستگاه خالد بن ولید مشکل داشتن توی نقشه هوایی گوگل هم ایستگاه خالد بن ولید هم بانک روبروی سفارت و هم خود سفارت رو با دایره مشخص کردم. در ابن ساحل هیچ موج یا جریان واقعی وجود ندارد، و منطقه کم عمق، حدود 1.5 عمق، به دور از شن و ماسه گسترش مییابد که برای قدم زدن و استراحت در آب گرم مناسب است. اگر در هتل های منطقه داون تاون دبی مانند هتل آرمانی دبی، هتل جمیرا امارات تاورز دبی، هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز دبی و هتل د اچ دبی اقامت داشته باشید، تنها با چند قدم پیاده روی به پیست اسکی دبی خواهی رسید. همچنین تنها چند قدم تا رستورانها، مغازهها، کافههای کوچک، و بستنیفروشیهای دوردست رستوران و منطقه خرید ساحلی The Walk فاصله دارید. از شاخص ترین امکانات و جاذبه های گردشگری در مرکز خرید دبی مال می توان به زمین یخ با استانداردهای برگزاری مسابقات المپیک, بزرگترین آکواریوم و باغ وحش در زیر آب, شهربازی باشکوه, سینماهای تخصصی و مجلل و سالن های فودکورت و رستوران اشاره کرد. این منطقه که قبلاً به عنوان یک منطقه صنعتی با بزرگترین بندر مصنوعی جهان شناخته می شود، محل بسیاری از سواحل عمومی طولانی، شنی و رایگان است که می توانید خود را عملاً تنها ببینید.

از آنجایی که سفر به شهر و کشور غریبه و خارج شدن از محل سکونت ممکن است اتفاقات غیر منتظره ای در پی داشته باشد باید تمامی اطلاعات مورد نیاز مقصد را بدانید. در زمان های قدیم مسجد جامع دبی، یک مکتب خانه ساده بوده است که در سال 1900 میلادی ساخته شد و محل آموزش قرائت قرآن برای کودکان بود که با گذشت زمان در سال 1960 میلادی به مسجد تبدیل شد. ساحل مجتمع اقامتی جمیرا، مجموعه ای برای خرده فروشی (تک فروشی ) است که در ساحل جلوی مجتمع اقامتی ساحل جمیرا بدست موسسه هولدینگ مراس، شرکتی در مالکیت شیخ محمد بن رشید المکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، ساخته شد. همین امر پرداختها برای تجارت در امارات را با سختی روبرو کرده است. اگر قصد سفر به دوبی و استراحت و تفریح در سواحل دبی را دارید و ساحل جمیرا دبی را برای این امر انتخاب کرده اید، اگر در فصول گرم سال راهی ساحل هستید، کرم ضد آفتاب و محافطت از پوست را فراموش نکنید. اگر شما هم بهعنوان یک گردشگر یا مسافر به دبی سفر میکنید، بهطور حتم از دیدن سواحل دبی لذت خواهید برد. مجتمع ساحلی جمیرا در تور دبی منطقه ای به طول ۱٫۷ کیلومتر (۱٫۱ مایل)، با مساحت کلی ۲ کیلومتر مربع (۰٫۷۷ مایل مربع) برای ساکنین اسکله است که در برابر خلیج فارس در تفرجگاه ساحلی دبی واقع گردیده است. این محدوده از معدود سواحل مسکونی دوبی محسوب میشود که به سه بخش جمیرا یک، دو و سه آن را تقسیم کردهاند.

همچنین در کنار مرکز خرید دبی مال آبنمایی طراحی و ساخته شه است که برای بازدیدکنندگان آن بسیار جذاب است و به گفته سازندگان آن “تماشایی ترین نمایش فواره های موزیکال جهان” است. این ساحل در منطقه ای به نام الصفوح است و فقط یک ساحل است که بدون فروشنده، صندلی آفتابگیر، یا حتی حمام ساخته شده اما نجات غریق وجود دارد. اما امروزه این شهر، یکی از جهانی ترین شهرهای دنیا به شمار میآید که بیش از ۲۰۰ ملیت گوناگون در آن زندگی میکنند. در امتداد جنوبی ساحل کایت، ساحل برج قرار دارد و نام آن را از برج العرب گرفته اند، چون به بهترین شکل ممکن می توان برج العرب را دید. اگرچه برخی از قسمت ها برای هتل ها در نظر گرفته شده اند، اما بیشتر آنها برای استفاده عموم کاملاً باز هستند و هر چند صد متری این ساحل اماکاناتی وجود دارد که ساحل را تمیز نگه دارد و رستوران هایی برای خرید غذا را به بازدید کننده ها ارائه میدهد. مسیر اول(پیادهروی): اگر به پیادهروی علاقهمند هستید و میخواهید تا رسیدن به مقصد از زیباییهای اطراف و مناظر دیدنی استفاده کنید، میتوانید از اقامتگاه تفریحی ساحل جمیرا با حدود 20 دقیقه پیادهروی به چرخ و فلک دبی برسید. شما هم اگر انتخاب سفرتان دبی است، با سواحل زیبای این شهر پیشرفته و زیبا آشنا شوید. کسی فکرش را می کرد که روزی شهر گرم و کویری در سرزمین نفت خیز امارات که زمانی مشتی خاک بیشتر نبود، در حال حاضر به این شکل در بیاید و از همه شهر های پیشرفته دنیا جلو بزند، کمی باورش سخت است، ولی امروزه دبی را با آسمان خراش های معروف، سواحل زیبایش به نقطه ای برای استراحت کردن، می شناسیم.

این روستاهای کویری دبی که مانند نگینهایی عربی در دل خلیج فارس قرار گرفتهاند، از طرز پوشش و غذاهای سنتی تا مزارع پرورش شتر و بز و موسیقیشان ما را با روح شرقی خاورمیانه همراه میکنند. باغ معجزه یا دبی میراکل گاردن از معروفترین مکان های دیدنی دبی است که بهطور معمول هر سال از ماه نوامبر تا آوریل (تقریباً از آذر تا اردیبهشت) پذیرای گردشگران جهان است. استخوانهای دم آن شکسته شده بودند که میتواند به دلیل درگیری در صدها سال پیش باشد. امروزه از جاذبه های گردشگری دبی می توان به سواحل زیبای آن اشاره کرد که کمک زیادی به اقتصاد امارات کرده و این کشور را از درآمد نفتی بی نیاز نموده. چند دقیقه دیگر رانندگی کنید و در ردیف درختان نخل مسیری وجود دارد که ابتدا به پارکینگ و سپس به ساحل منتهی می شود. همانگونه که در ابتدا نیز اشاره کردیم شما به راحتی میتوانید با مترو به اکثر نقاط مهم شهر دسترسی داشته باشید. فراتر از ساحل شنی زیبا که هر روز صبح تمیز می شود، یک مرکز خرید در فضای باز با طیف وسیعی از مغازه ها و رستوران ها وجود دارد.. خیابان مد دارای 2 ورودی است, یکی از داخل مرکز خرید و یک در VIP برای بازدیدکنندگان خاص. اما در نظر داشته باشید که برای هر یک نفر، هنگام ورودی هزینه ای دریافت می شود. شاید عجیب باشد اما برخی از سواحل حتی نقاط عمومی وای فای رایگان را ارائه می دهند. استفاده از پارکینگ داخل پارک هزینه دارد یا می توانید به صورت رایگان در محوطه بیرون دروازه پارک پارک کنید. وسایل بازی آنقدر حرفهای و استاندارد طراحی شدهاند که حتی زنان باردار هم بتوانند از آن استفاده کنند. این ساحل در سه بخش جنوبی، شمالی و لاگونا واقع شده؛ ساحل لامر در واقع بین پل جمیرا و خلیج آن قرار گرفته و شامل 85 مغازه، کافه، رستوران و فعالیت های ساحلی و تفریحی گوناگون است.

یکی دیگر از جاذبه های رایگان دبی بازدید از فوارههای imagine است که شامل رقص نور، آب و آتش می باشد. دوره های تاریخی دیگر شامل دروازه هند و جزیره ای در منطقه ریورلند است که انگلستان در قرن 19 را به شما نشان می دهد. این منطقه فقط یک ساحل با خدمات کمی است، که به جز امکانات اولیه مانند غرفه های نجات غریق و سرویس بهداشتی، دوش و رختکن امکانات خاص دیگری ندارد. ساحل مارینا آخرین بخش ساحل شنی در امتداد The Walk است، پیادهروی تختهای که در مقابل مرکز خرید ساحلی The Beach JBR قرار دارد. اگر به دنبال خرید آپارتمانهای مجلل در دبی داون تاون هستید، نگاهی به وبسایت ما بیندازید. اگر فیلمها و انیمیشنهای لگومووی را دیده باشید مطمئنا با شخصیتهای اسباب بازی آشنایی دارید و بازیکردن با آنها برای شما خیلی لذتبخشتر خواهد بود. همچنین شما گردشگران تور دبی نمایشگاهی در این دهکده را می بینید که در آن هنرهای سنتی ، صنایع دستی و تولیدات داخلی 26 کشور مختلف عرضه می شود و مطمئن هستیم برایتان خیلی جالب و لذت بخش می باشد . منظره زیبای این ساحل و جلب توجه گردشگران آن برای به هوا فرستادن دهها بادبادک در روز دیدنی است.

این گالری به فروش آثار هنری سنتی، از نقاشی های زیبای دبی گرفته تا نقاشی های شتر معروف است. ضمن این که در اطراف بلوار محمد بن راشد نیز آثار هنری مختلفی گذاشته است. هدف ایجاد این دهکده آشنایی مردم و توریستها با فرهنگهای مختلف مردم جهان بوده است به طوری که امروزه نمایندگانی از ۳۲ کشور جهان در این دهکده حضور دارند تا معماری، آثار باستانی، فرهنگ، غذا، سوغات و همچنین جشنوارههای مختلف کشور خود را در بخشهای خود عرضه کنند و جهانیان را با آن ها آشنا کنند. راحتی کار در این است که همه آن چه شما نیاز دارید در یک مکان جمع شده است و البته سختی کار انتخاب است. زیرا علاوه بر محبوبیت و جذابیتی که برای گردشگران دارد، ساکنین دبی نیز برای تفریحات به این منطقه میآیند. این موضوع نیز قابل ذکر است که قیمت منوی غذایی در این رستوران نیز همانند سیار رستوران های ساخته شده در برج العرب در حد متوسط رو با بالا می باشند. این یکی دیگر از سواحل پهن و مسطح در امتداد خط ساحلی است، درست در جایی که برج در آن قرار دارد. ساحل جمیرا از جمله مناطق معروف و پرطرفدار مسکونی است که نام کامل آن جمیرا بیچ رزیدنس دبی (Jumeirah Beach Residence) یا به اختصار JBR نیز میگویند. مسئولان دبی تلاش می کردند که مراسم هایی را به نام دهکده جهانی در بخش های مختلف دبی برگزار کنند. برای رزرو تور دبی با بهترین قیمت، کافی است پس از جستجوی مقصد و تاریخ سفر خود در فهرست تورهای دبی که به شما نمایش داده میشود، هتل دلخواه خود را انتخاب کرده تا به مرحله بعد هدایت شوید.

از بهترین ساحل های دبی، ساحل روسی یا ساحل گسترش یافته جمیرا در دبی است که میزبان افراد روسی و آسیای شرقی است. این برج زیبا یعنی برج خلیفه دبی که در گذشته به آن برج دبی میگفتند در ژانویه سال ۲۰۰۴ تأسیس شد و به عنوان یکی از بلندترین آسمان خراشها محسوب میشود که پس از گذشت ۶ سال در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. تور دبی به عنوان یکی از پرطرفدارترین تورهایی است که به طور اخص ایرانی ها به آن علاقه مند هستند چرا که در این کشور انواع و اقسام تفریحات انتظارشان را می کشد و در عین حال با قیمتی منصفانه می توانند به این سفر بروند. بازدیدکنندگان وارد سیاره سبز میشوند و سفر خود را از طریق رودخانه جنگلهای بارانی پرآب آغاز میکنند که شامل یک آکواریوم و غار با ماهیهای آب شیرین است که یادآور سواحل رودخانههای قدیمی آمازون است و حاوی سرخسها و خزههای این منطقه است. شما حتی منظره ای از برج العرب را به عنوان پس زمینه تفریحات ساحلی خود خواهید دید. مجتمع اقامتی ساحل جمیرا دبی در آگوست ۲۰۰۲ به دست افراد بساز و بفروش، املاک و مستغلات دبی (زیر شاخه ای از شرکت هولدینگ دبی)، با هزینه ای بالغ بر ۶ بیلیون درهم راه اندازی شده و در سال ۲۰۰۷ به اتمام رسید. یکی از بهترین ساحل های دبی در جایی که چشم اندازی بسیار زیبا از دریا به شما می دهد؛ ارسن برج العرب است. از بهترین ساحل های دبی که کمتر کسی ممکن است نام آن را نشنیده باشد، جمیرا است.

از آن جا که دمای هوای دبی بسیار بالا است بهتر است تا خرید خود را در اوایل صبح انجام دهید. شاید سرتان سوت بکش اگر بدانید که هرساله نزدیک به ۴۰ میلیون نفر از سراسر جهان، از این مرکز خرید بازدید و اجناس مورد نیازشان را میخیرند. قطعا اگر نگاهی به تصاویر شهر دبی بیندازید متوجه می شوید که دبی به یکی از پیشرفته ترین شهرهای خاورمیانه تبدیل شده است و حداقل در ظاهر از امکانات رفاهی فوق العاده ای برخوردار است. امواج بزرگ نیستند، اما اینجا هستند، و معمولا می توانید موج سواران دیگری را پیدا کنید که از آب لذت می برند. در ساحل باز جایی برای غذا خوردن وجود ندارد، اما مرکز خرید مرکاتو نزدیک است و گزینههای غذاخوری زیادی دارد. می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب از فروشگاه پلاگ اینز واقع در دبی مال خرید کنید. در دبی مال چه چیزی در انتظار شماست؟ برای شما فراهم است.این ساحل به عنوان یکی از سواحل دبی هر نوع نوشیدنی و غذایی که شما بخواهید، از پیتزای ایتالیایی تا غذاهای مخصوص چینی را برای شما تدارک دیده است. این سرسره یکی از معدود سرسره هایی است که حملات کوسه را خواهد داشت، به همین دلیل آدرنالین خون بالا خواهد رفت و لذت زیادی خواهید برد.

سفر و زدن به دل جاده برای من یعنی زندگی. به علاقمندان سفر و گردشگری پیشنهاد می شود در تور دبی خود به ساحل جمیرا سفر کنید و از تجربه دل انگیز حضور در این ساحل زیبا با شن های سفید رنگ لذت ببرید. با وارد شدن به جاده جمیرا و طی نمودن مسیر کوتاهی ساحل جمیرا با شن های طلایی رنگ و هتل ها و فضای منحصربفرد خود نمایان می شود. این ساحل مکانی تمیز با شن های طلایی رنگ، درختان نخل و چمن های سبز رنگ است که به همین دلیل موجب جذب گردشگران بسیاری از سراسر دنیا شده است. امارات متحده عربی یکی از سرزمینهای نفت خیزی است که برای جذب گردشگر و رونق صنعت توریست هزینههای بسیاری متقبل شد، تا اماکن تفریحی متفاوت و خاصی را در خود ایجاد کند و مقصد گردشگرانی از سراسر دنیا قرار بگیرد. سرمایه گذاری اصلی خود را برای جذب گردشگر از طریق صنعت تفریح انجام داده است و در این راه موفق بوده. ایا واردات کالا از دبی با سرمایه کم امکان پذیر است؟ این ساخت و سازها تا جایی ادامه داشت که منطقه جمیرا را به یک منطقه بسیار لوکس و دومین جای گران از نظر اجاره و قیمت زمین و ملک در دبی تبدیل کرد و امروز نام جمیرا به عنوان یک برند توسط شیخهای عربی و همچنین سرمایه گذاران خارجی برای امور مختلف استفاده میشود. همچنین، شرایط زیست محیطی در آکواریوم دبی مال با استفاده از تکنولوژیهای مدرن، به گونهای طراحی شدهاند که به شکل صحیحی به محیط دریا نزدیک شدهاند. هتل جمیرا یک استراحتگاه مجلل زیبا و خانوادگی است که به شکل بادبان طراحی شده است که در در جاده ساحلی جمیرا در ام سقیم، روبروی ساحل است. جمیرا از سواحل مسکونی دبی بوده و بیشتر معروفیت این ساحل به خاطر دو هتل برج العرب و جمیرا بیچ است.

Free photo modern structure in a botanic garden به گزارش همیار تریپ، ساحل جمیرا دبی از مهمترین جاهای دیدنی و گردشگری در دبی محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با آکواریوم دبی کلیک کنید. شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی اگر مایل هستید در یک مجموعه و شهربازی باشید که فکر کنید در یک فیلم اکشن در هالیوود آمریکا هستید این شهربازی دقیقا همان چیزی هست که فکرش را میکردید . اگر می خواهید عکس های اینستاگرامی از برج العرب، هتل فوق لوکس هفت ستاره دبی را ببینید، ساحل ام سقیم بهترین مکان برای رفتن است. این ساحل نمای بسیار عالی ای به برج العرب دارد که بسیاری از افراد را برای تماشای طلوع و غروب آفتاب به آپاین ساحل می کشاند همچنین عکاسی از این ساحل و هتل برج العرب در این ساحل طرفداران فراوانی دارد.این ساحل انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که می خواهند با خانواده خود تفریحات پر از هیجان را تجربه نمایند. این موضوع باعث شده تا خطراتی که در پیستهای طبیعی وجود دارد، از بین برود و ورزشکاران در یک محیط کاملا امن از ورزش اسکی لذت ببرند. شما در این ساحل می توانید یک حمام آفتاب بی نظیر را تجربه کنید و از محیط تمیز و مملو از آرامش این ساحل لذت ببرید.قسمت مرکزی این ساحل ویژه انواع و اقسام تفریحات هیجان انگیز است و تنها در قسمت های چپ و راست آن شنا کردن مجاز است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.